#telegram
#instagram
#facebook
#twitter
#linkedin
#whatsapp
جستجو
فیلد های عمومی
جستجو در محتوا
جستجو در عناوین
دقیقا عین عبارت
فیلتر براساسدسته های محصولات

نکاتی مهم یخچال فریزر

نکاتی مهم یخچال فریزر

یخچال فریزر

یخچال فریزر دستگاهی است که نکاتی مهم یخچال فریزر مواد غذایی شما را در دمای مناسب نگه می دارد تا از فاسد شدن آنها جلوگیری کند. سیستم خنک کننده با استفاده از اصول چگالش و تبخیر، با انتقال گرما از داخل دستگاه به خارج از آن کار می کند. آشپزخانه بدون وجود یخچال فریزر غیر قابل تصور است . دانستن نکات کلیدی برای خرید یخچال فریزر بسیار مهم است در این مقاله ما بررسی این نکات پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

نمایشگر و آلارم

قرار گرفتن نمایشگر دیجیتالی روی بدنه نه تنها جلوه بهتری به یخچال فریزر می دهد بلکه با توجه به آن می توانید هر نوع اشکالی در سیستم خنک کنندگی یا موتور را تشخیص دهید، نمایشگرهای LED نسبت به نمایشگرهای LCD تفاوت چندانی ندارد اما قیمت شان بالاتر است.

کنترل سرمایه برفک زدایی و تصفیه هوا

برفک زدایی یکی از مهمترین ویژگی های یخچال فریزر به حساب می آید، برفک زدایی مصرف برق دستگاه را هم پایین می آورد، هر چه تعداد سیستم های خنک کنندگی بالاتر باشد، کیفیت خنک کنندگی هم بالاتر می رود و تأثیر مهمی هم در قیمت یخچال فریزر خواهد داشت.

محفظه صفر درجه و بار خانگی

بار خانگی کمک می کند تا طول عمر یخچال بالاتر برود اما محفظه صفر درجه تنها برای مواد غذایی تازه کاربرد دارد.

 

برچسب انرژی

برچسب انرژی +A از لحاظ کیفیت و از نظر میزان به صرفه و اقتصادی بودن یخچال اهیمت زیادی دارد . در بین یخچال های موجود در بازارهای ایران چه مدلهای تولید داخلی و چه وارداتی می توانید مدلهایی را در رده مصرف انرژی +A پیدا کنید.

چه ظرفیتی مناسب شما است؟

به طور معمول برای یک خانواده دو نفره، یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر کافی می باشد اما برای خانواده پر جمعیت 500 تا 700 لیتر کفایت می کندکه شامل مدلهای ساید بای ساید و دوقلو می باشد.

یخچال فریزر دو درب

این مدل برای آشپزخانه های کوچک بهترین گزینه است و دارای بودجه مناسبی می باشد، فضای داخلی آن هم کم است .

ساید بای ساید

این مدل پرفروش ترین مدل یخچال فریزر در ایران است که دارای طراحی بدنه و ظاهری  زیبا می باشد . اما ظرفیت مدلهای ساید بای ساید باعث می شود خانواده های پر جمعیت زحمت و هزینه خرید یک فریزر جداگانه را متحمل می شوند.

یخچال فریزر سه درب

بعضی از مدلهای سه درب جزء ساید بای ساید محسوب می شوند و بعضی دیگر در دسته مدلهای یخچال فریزر بالا و پایین قرار می گیرند. تنها مزیت خرید این مدل امکان تنظیم جداگانه یکی از محفظه هاست . البته به خاطر جداسازی فضا و امکان استفاده از درب های مختلف دسترسی راحت تری به مواد غذایی خواهید داشت و هم آسیب پذیری دستگاه پایین تر است.

یخچال فریزر دو قلو

قیمت این مدلها نسبت به ساید بای ساید بالاتر است و فضای زیادی هم اشغال می کند. در نتیجه برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند، از طرفی فریزر فضای بسیار زیادی دارد و حجم بالایی از مواد غذایی را به خود اختصاص می دهد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *